MY OUTWORLD ~ is all my life ~ MY OUTWORLD

Thursday, November 25, 2010

abis daaa ...

abis dah ...
smua dah abis ...

yeayy dah abis exam..lega ..
berjaya juga abiskan paper walaupun hati entah kemana, fikiran lagi lah entah melayang kemana-mana ...

tapi saya selalu kata, awak sentiasa ada sebelah saya beri saya perangsang, beri saya semangat untuk teruskan study saya.. walaupun hakikatnya semua itu .....

... dan selepas ini saya berjanji pada diri saya, TIDAK akan ada walau setitis airmata saya mengalir disebabkan awak ... AAAAA mungkin kah ..


mama kata... saya perlu kuat, perlu tabah. Yer mama, saya akan jadi sekuat mama. Terima kasih mama kerana memahami hati dan perasaan saya .. Dan saya juga berjanji dengan mama saya tidak akan mengulangi perkara 'bodoh' itu lagi. Saya tak mahu mama bersusah hati di sebabkan saya....


Mama tau kan hati anak mama seorang nie.... "sayang mama" ..

Tuesday, November 23, 2010

Di sini kah akhirnya...

Di sini bermula ....

.... Dan ..

mungkinkah di sini juga ianya akan berakhir ......

Thursday, October 21, 2010

Di Mana Kan Kucari Ganti



Saya suka lagu ni... sungguh membuatkan air mata saya mengalir lagi .. ermmm

Tuesday, October 19, 2010

Cahaya Dihujung Sana

Sunyi..........
Gelap...........
Dimana aku? Mengapa tiada sesiapa di sisi aku? Kemana mereka? Kemana awak? Mengapa aku ditinggalkan di sini keseorangan?

Aku bangun. Aku berlari. Berlari selaju yang aku mampu. Tapi kenapa aku berlari? Kenapa? Untuk apa? Aku sendiri pun tidak pasti. Atau mungkin aku mahu keluar dari kesunyian dan kegelapan ini. Ya aku mesti berlari dan terus berlari. Tapi kemana harus ku tuju? Tiada satu kerdipan cahaya pun yang boleh ku tuju untuk keluar dari sini.

Aku berlari dan terus berlari. Aku jatuh, sakit, luka , berdarah. Pedih sangat. Menangis sendiri .. tu saja yang mampu ku lakukan. Aku bangun lagi, gagahi diri untuk terus berlari. Mencari satu cahaya. Bila kulihat cahaya, hatiku tersenyum.. aku berlari sekuat hati untuk mendapatkan nya. Tapi semakin laju ku berlari, cahaya itu semakin jauh dariku. Jauh dan jauh. Aku terhenti. mampu kah aku mengejar dan mendapatkan cahaya itu? Mampukah aku? Berapa lama lagi harus aku berlari?

Kekadang aku terasa berputus asa. Tapi suara hati aku tetap menyokong aku agar tidak pernah mengaku kalah. Aku diam. Tak sanggup lagi ku rasa untuk aku berlari lagi. Biarlah hilang segala letih aku berlari selama ini. Tapi jiwa dan hati aku memberontak. Tapi aku terpaksa kuatkan hati.

Andai kata ditakdirkan aku akan terus begini, aku akan terima. Berada di dunia aku sendiri. Cahaya itu? Biarlah cahaya itu dihujung sana. Mungkin ada yang lain lebih perlukan cahaya itu. Biarlah cahaya itu menerangi dihujung sana ..

Oh! air mata jangan lah kau mengalir lagi.. . ....

Thursday, September 9, 2010

Salam Dari Jauh..



Selamat hari Raya untuk Semua.....semoga berbahagia bersama insan tersayang......
Semoga lebaran kali ini lebih bermakna ...

Selamat Hari Raya Awak

Selamat Hari Raya awak .. mohon maaf zahir dan batin, halalkan segala apa yang telah saya ambil dari awak ..

Awak ..
raya tahun ni kita tak dapat sedondon lagi kan.. raya tahun nie baju raya awak sama warna dengan siapa pula agaknya yer ....
hehehe klakar pula, macam bebudak jer ... tapi sekarang ....

menangis macam mana sekali pun, semuanya tidak akan berubah ...

Thursday, August 26, 2010

AA & BB


~ walaupun kita tak tau KESUDAHAN KITA...bkn senang untuk betul-betul dapat kepercayaan orang ~

...dan kesudahannya telah terjawab kini, jawaban dari awak..

~ AA da fikir, da setahun BB biasakan AA ...... terimakasih sebab sayangkan AA, AA happy sangat selama dengan BB, banyak masa kita habiskan bersama..... BB, AA LEPASkan BB... salam sayang dari AA untuk BB... ~

... awak lepaskan saya.... awak lepaskan tali itu. Tapi awak, saya akan tetap pegang hujung tali itu walaupun berseorangan. Saya tau sekali awak lepaskan, awak tak akan menariknya semula. Itu yang pernah awak beritahu dulu...

Wednesday, August 25, 2010

Ku Mahu Kamu



Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh

Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri


Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Thursday, August 5, 2010

Saya Rindu Sayang Awak


Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Terasa sungguh

Tuesday, August 3, 2010

Tuesday, July 6, 2010

Like Fairy Tale

Life Is Like a Fairy Tale .... it'll always be a DREAM ....
My dream ...
it was my dream since i was a little gurl and still....
to live in a castle…
wear one of those puffy dresses , shine like a princess
sing & dance with the flowers
be happily in love with my prince charming…
ooohh but it’ll always be a dream .....

Monday, July 5, 2010

Kenapa?

Maafkan saya awak ... saya guna 'outworld' ni .. Saya tak tahu pada siapa saya hendak luahkan rasa saya sekarang ini.. Hendak saja saya coretkan semuanya di sini, tapi saya maklum, awak tidak mahu lagi mendengar apa² lagi dari saya .....

Selalu saya bertanya pada diri saya .. kenapa saya.. kenapa saya?

Terima kasih awak... awak banyak mengajar saya erti dewasa. Awak mengajar saya mengenali diri saya sendiri. Dan saya sedar kini siapa diri saya...

.....awak .. setiap kali saya 'cuba' merajuk...awak juga akan merajuk atau mendiamkan diri. (saya tak pastilah sama ada awak benar² merajuk atau sebaliknya) . Dan akhirnya, semua permasalahan akan berbalik pada diri saya. Diri saya yang segala punca ... Ermmm tak mengapalah..kalau itu hakikatnya. Memang semua salah saya ...

* kau tersenyum, ku tersenyum .... senyumlah dari hati *

... andai hari esok masih ada lagi...

Wednesday, June 30, 2010

Noktah Cinta


Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran
Ternyata kau masih
Mencari kepastian dalam cinta

Dan disini masih
Menanti jawapannya
Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu
Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

Tuesday, June 29, 2010

Sunday, June 20, 2010

Tinggal Tanda Tanya

Mengapa, aku yang terakhir
Dibias berita... cintamu padanya
Adakah, kita tak serupa...
Serasi bersama... tinggal ku tertanya...
Senyumku, yang dulu kau puja
Hilang mekarnya... di senjakala...
Permata, kau memilih kaca...
Hingga meledakkan... hati yang setia...
Di depanmu aku dijagamu dia
Di matamu aku di hatimu dia
Siang dan malamku terusan bertanya
Sampai bilakah engkau... dengannya...
Bila bulan berubah warna
Mimpi ngeri menjadi nyata
Sekali kuucap cinta untuk selamanya
Namun kau cuba untuk menduga asmara
Kau tahu... aku kan terus setia...
Di matamu aku di hatimu dia...........

Wednesday, June 16, 2010

V.I.P

Kau takkan percaya apa yang ku dengar
Khabarnya kau dah kecewa
Dengan diri ku yang tak luangkan masa
masa bercengkerama bersama mu

Oh kasih kau perlu tahu
Tiada yang penting selain cinta mu oh sayang
Tiada yang ku sanjung hanya diri mu seorang
Berikan aku peluang
Untuk buktikan padamu
Kau VIP di hatiku
Mungkin ku tak arif memahamkan cinta
Ku sangka kau bisa faham
Ku sedar cara ku tidak cukup mesra
Masa bercengkerama bersama mu

Oh kasih kau perlu tahu
Tiada yang penting selain cinta mu oh sayang
Tiada yang ku sanjung hanya diri mu seorang
Berikan aku peluang
Untuk buktikan padamu
Kau VIP di hatiku

Wednesday, June 9, 2010

New Life

Kelahiran bagiku istimewa ku bersyukur padamu... Kekusutan akan ku hadapi kerna berjauhan darimu telah sekian lama ...

Friday, June 4, 2010

Awak Tahu...

Awak Tahu ....
saya tidak pernah ingat awak walau sedetik pun
saya tidak pernah rindu awak walau sesaat pun
dan....
saya tidak pernah sayang awak walau sekecil hama pun
Maafkan saya awak ..
dan
Maafkan saya ....

~ ending aiSh ~


Friday, May 21, 2010

Sekadar

Lama tidak menulis ...

Masa ..
SEjak jadi budak skulah ni, memang agak terkejar-kejar masa. Pergi balik - balik dan pergi . Rutin harian yang harus di lalui. Ini tanggungjawab saya sekarang. Saya mesti lakukan walaupun kadang-ladang hati saya memberontak..

Lama saya tidak pegang buku. Lama saya tinggalkan alam skulah ni.. Terlalu banyak yang saya tertinggal. Sebab itu lah saya perlu kejar, perlu bekerja keras untuk kejar apa yang saya tertinggal. Memang perit, memang sukar untuk menerima semua ini.. Ini yang harus saya pikul demi masa depan dan demi permintaan keluarga.

Ya, saya akui dalam masa ini saya memang terkejar-kejar membahagikan masa untuk skulah saya. lebih-lebih lagi saya akan menghadapi Ujian Pertama yang penting bagi saya. Dalam masa yang sama saya telah mengabaikan seseorang. Tapi saya tidak pernah lupa dia. Tidak pernah..
Seboleh-bolehnya saya tidak mahu menceritakan hal ini atau memberitahu sesiapa, kerana ini adalah tanggungjawab saya sendiri..

..........

Tuesday, May 11, 2010

Happy Besday My Love

HappY BeSdaY ...

For The One Who i really care ....

For The one Who i really Love....

Miss n Love ...


Monday, May 10, 2010

Pedihnya .. ♥

Sakitnya ...
Pedihnya .... ...

Bila terpaksa menipu diri sendiri
Bila terpaksa menipu sendiri

Awak ...
Saya hanya mahu yang terbaik untuk awak
Andai apa yang saya buat ini adalah yang terbaik untuk awak
Saya rela

Biarpun betapa pedihnya ini
Biarpun ini akan kehilangan awak ...

Wednesday, May 5, 2010

???


Tears in my eyes... tears for you ... tears that realise how much i love you ...
But ...
But ...

Sunday, April 25, 2010

Saya Dan Awak


Awak ...
Saya tahu, saya tidak pernah dapat menggembirakan awak
Saya tidak pernah buat awak tersenyum apatah lagi mau ketawa

Awak ...
Saya tahu, saya selalu menyusahkan awak saja
Saya tidak pernah dapat menyenangkan hari-hari awak

Awak ...
Awak selalu kata saya tidak mengingati awak
Awak selalu kata saya tidak pernah merindui awak
Awak selalu kata saya tidak menyayangi awak

Awak ...
Saya tahu, saya tidak pandai menyatakan apa di dalam hati ini
Saya tahu, saya tidak pandai mengambarkan apa yang saya rasa
Saya tahu, saya tidak pandai mengambil hati awak

Awak ...
Saya ...

Thursday, April 22, 2010

Little Girl

I'am just a little girl lost in the moment
I'am so scared I just don't show it


Did I say something stupid?
There goes one more mistake
Do I bore you with my problems?
Is that why you turn away?
Do you know how hard I tried
To become what you want me to be?
You say don't act like a child
Do you know how hard I've tried
To become who you want me to be?

Tuesday, April 20, 2010

Saya Kata

Saya cuma nak cakap......
Tu jer yang saya nak cakap ...
/me malu :)

Sunday, April 18, 2010

Kupinjam Satu Bintang








Kurindukan Dia

Kumahu Belaian Manja

Ku Ingin Selalu.....Disisinya


Inikah Bahgia

Inikah Kasih Asmara

Bernyanyi Lah Hatiku Dengan Cinta


Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan

Usah Kau Hampiri Perpisahan

Seharusnya Kau Mengerti Kasih

Hanya Engkau Dihatiku

Andai Mampuku Menyentuh Awan

Akan Kupinjamkan Satu Bintang

DanKu Pancar Seriang Gemilang

Itu Kasih Kewajahmu


Kuberjanji Sayang

Ku Menunggu Dikau Pulang

Membawa Cintamu Yang Terindah

Dengarlah Kata Hati


Kurindukan Kasih Dia

Kumahu Belaian Manja

Takkan Kulupa Cinta Pertama

Cinta

Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan

Usah Kau Hampiri Perpisahan

Seharusnya Kau Mengerti Kasih

Hanya Engkau Dihatiku

Wednesday, April 14, 2010

Aku Lebih Tahu



Ku tahu kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu asyik fikirkan dirimu
Bukan nak mendabik dada tapi.. AAAA

- Teruk kan aku... sibuk² jer , lebih² sendiri.. sedangkan kau wat x tahu jer... kekekeke wat malu aku jer. Suka hati kau lah nak wat apa pun, nape aku susah² nak marah ke, nak jeles ke, nak geyammmmmmmmm ke... kan kan kan...

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia

- Iskk³ bnyk rahsia yg aku tak tahu, tp lam diam dapat gak aku tau sikit² ..

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

- Erk! hehehe susahkan nak percaya C.i.n.t.a.

Tuesday, April 6, 2010

Penyembuh Rindu




Adakah kau berada di sana
Ku dapat rasa kehadiranmu
Walau hanya di dalam kalbu
Ku merindumu selalu

Pelik juga tapi kupun rasa
Bagai kau berdiri disisiku
Terkenangkan waktu ketika
Berdampingan bersama-sama

Setiap pertemuan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah
Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu

Kita tak ditakdirkan bersama
Untuk masa yang lebih lama
Biarpun hanya seketika
Kehadiranmu dirasa..rasa

Setiap pertemuaan pasti akan temui detik perpisahan....
Walau kini terpisah.....
Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu




Monday, April 5, 2010

'DIA' bukan 'aku'

Am I not good enough?
Is my heart too broken?
Do I cry too much?
Am I too outspoken?
Don’t I make you laugh?
Should I try it harder?
Why do you see right through me?
I live, I breathe, I let it rain on me,
I sleep, I wake, I try hard not to break,
I crave, I love, I’ve waited long enough,
I try as hard as I can.
** Kau ada 'DIA' bukan 'aku' - ku harus sedar itu.....

Sunday, April 4, 2010

When U Say -N-


Look at the sky and what do you see?
Looks like the tears I cry, falling down like rain on the ground
Every time you say goodbye
Take a look around now, why don't you feel
The way that cold wind stings and drives
And your words just are like arrows through my heart
Every time you say goodbye
Love has gone away, and put these tears in my eyes

Monday, March 29, 2010

Kau Dan Aku


Kurasakan kehangatan yang kau berikan untuk diriku.
Aku juga merasakannya, indahnya suaramu luluhkan hatiku
Nada-nada indah lagumu membuatku selalu terbayang kamu
Kini kita, bahagia bersama
Dalam suka atau dalam duka
Sebuah ucapan janji yang tak pernah berubah
Bersama kau dan aku untuk selamanya
Kau dan aku, dalam cinta, bahagia yang tiada terkira
Kau dan aku sampai nanti, sang waktupun takkan memisahkan
Saat nanti bila memang sudah tiba waktu yang ditunggu
Ku kan menanti saat indah jangan biarkan berlalu percuma
Percayalah kekasihku dirimu dalam hayalanku slalu
Akupun merasakan yang sama, tak dapat kuberpisah darimu
Peluk aku.. Betapa hangatnya tak kulepas walaupun sesaat
Bahagia yang kudapat hanya dari dirimu, bersama kau dan aku selamanya
Kau dan aku selamanya, nada-nada indah kunyanyikan
Kau dan aku dalam cinta, bahagia bersama slamanya
Diam-diam kau melihat cintaku, hanya untuk kamu tiada yang lain
Buanglah keraguan yang ada di hatimu, yakinkan hati kita selamanya
Kau dan Aku Selamanya Untuk Kita

Sunday, March 28, 2010

Nobody But You



You Know I still Love You Baby

And it will never change
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

Why are you trying to, to make me leave ya
I know what you're thinking
Baby why aren't you listening
How can I just
Just love someone else and
Forget you completely
When I know you still love me

Telling me you're not good enough
My life with you is just too tough
You know it's not right so
Just stop and come back boy
How can this be
When we were meant to be
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You

Why can't we just, just be like this
Cause it's you that I need and nothing else until the end
Who else can ever make me feel the way I
I feel when I'm with you, no one will ever do
Telling me you're not good enough
My life with you is just too tough
You know me enough so
You know what I need boy
Right next to you is where I need to be.
I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other

Honey you know it's you that I want, it's you that I need
Why can't you see~

Back to the days when we were so young and wild and free
Nothing else matters other than you and me
So tell me why can't it be
Please let me live my life my way
Why do you push me away
I don't want nobody nobody nobody nobody but you.

Wednesday, March 10, 2010

Knock-Knock

A second, a minute, an hour, a day goes by
I'm hopin' just to be by your side
I'm turnin' the handle, it won't open
Don't make me wait 'cause right now I need your smile
Knock, knock

When life had locked me out I turned to you
So open the door
'Cause you're all I need right now, it's true
Nothin' works like you

Little louder, little louder
Little louder knockin'
Little louder, little louder

A warm bath, a good laugh, an old song that you know by heart
I've tried it but they all leave me cold
So now I'm here waitin' to see you
My remedy for all that's been hurtin' me
Knock, knock

When life had locked me out I turned to you
So open the door
'Cause you're all I need right now, it's true
Nothin' works like you

You seem to know the way
To turn my frown upside down
You always know what to say
To make me feel like everything's okay

Little louder, little louder
Little louder knockin'
Little louder, little louder
Little louder knockin'

Little louder, little louder
Little louder knockin'
Little louder, little louder

When life had locked me out I turned to you
And you open the door
And you're all I need right now, it's true
Nothin' works like you

When life had knocked me down I turned to you
And you open the door
And you're all I need right now, it's true
Nothin' works like you
Nothin' works like you

When life had locked me out I turned to you
And you open the door
And you're all I need right now, it's true
Nothin' works like you

Miss Miss And Miss



ga seum i jjij eo jir geos gat a seo


eo kkae do mos pyeo go tto ha ru reur bo naess eo


nun mur i geu nyang wal kag ssod a jir geos gat a seo


mi chin cheog us eoss eo
geu rae na neun ba bo ya


neo han sa ram man bo neun ba bo
tteo na neun neo jap ji do mot hae
geu rae noh go it ji do mot hae
neor sa rang han da neol sa rang han da



na e ge ha na ppun in sa ram i yeo
geu rip go geu rip go geu rip da
geu rip go geu rip go geu rip da
ni chu eog sae eo bo da jam deur eo
hok si na kkum e seo neo reur bor su iss eul kka
ni mul geon ha na do na beo rir su ga eopt janh a
da neo man gat a seo
nae sim jang eun ba bo ya
neo han sa ram man sa neun ba bo
jug eur geos cheo reom a pa do joh a
i reo da ga jug eo do joh a
neor sa rang han da neor sa rang han da
na e gen ha na ppun in sa ram i yeo
geu rip go geu rip go geu rip da
geu rip go geu rip go geu rip da
nar da jwoss eu ni kka na hu hoen eopt ji man
deo hae jur su eops eo ga seum chi go man it janh a
neor sa rang han da neor sa rang han da
deo i sang ni ga gyeot e eopt da neun ge
a peu go a peu go a peu da
a peu go a peu go a pa do
geu rip go geu rip go geu rip da

Friday, February 26, 2010

Haruskah...

Kawan-kawan kata.....
Hanya diperlukan waktu seminit untuk menafsir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang.

Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.

Auntie kata ..
Jangan melarikan diri dari ‘cinta’ apabila ia berada di hadapan kamu. Jangan melarikan diri daripadanya kerana suatu hari nanti, kamu pasti akan teringatkannya kembali dan menyesali perbuatan kamu itu.

Mama Kata ...
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
Jangan sesekali mengkhianati perasaan hati kamu kerana akibatnya, hanya kamu yang akan sengsara; bukan orang lain.
Saya kata..
Ego kah saya ...
Kejam kah saya..
kejam pada diri sendiri dan kejam pada orang lain ..

Friday, February 19, 2010

I Am Not Good Enough

I know, i am not good enough for you. But if i can be saved show me the way. Help me help myself . Don't be confused if our love is true..
I stay awake thinking this life gets lonely. Well maybe I'm just scared, scared to let you go. I want you to know , your love just keept me wondering....

Tuesday, February 16, 2010

That How You Know

video

How does she know you love her?
How does she know she's yours?
How does she know that you love her?
How do you show her you love her?

How does she know that you really, really, truely love her?
How does she know that you love her?
How do you show her you love her?
How does she know that you really, really, truely love her?

It's not enough to take the one you love for granted
You must remind her, or she'll be inclined to say...
"How do I know he loves me?"
(How does she know that you love her?
How do you show her you love her?)
"How do I know he's mine?"
(How does she know that you really, really, truely love her?)
Well does he leave a little note to tell you you are on his mind?
Send you yellow flowers when the sky is grey?

He'll find a new way to show you, a little bit everyday
That's how you know, that's how you know!
He's your love...

You've got to show her you need her
Don't treat her like a mind reader
Each day do something to need her
To believe you love her

Everybody wants to live happily ever after
Everybody wants to know their true love is true...
How do you know he loves you?
(How does she know that you love her?
How do you show her you need her?)
How do you know he's yours?
(How does she know that you really, really, truely-)
Well does he take you out dancin' just so he can hold you close?
Dedicate a song with words in
Just for you? Ohhh!

He'll find his own way to tell you
With the little things he'll do
That's how you know
That's how you know!

He's your love
He's your love...
That's how you know
He loves you
That's how you know
It's true

Because he'll wear your favorite color
Just so he can match your eyes
Rent a private picnic
By the fires glow-oohh!

His heart will be yours forever
Something everyday will show
That's how you know
(That's how you know)
He's your love...

That's how she knows that you love her
That's how you show her you love her
That's how you know...
That's how you know...
He's your love...

Monday, February 15, 2010

Ruang Hati

Setiap detik.....

Setiap saat.....

Setiap minit....

Setiap waktu....



SETIAP KALI NADI KU BERDENYUT.......


hanya dia difikiran ku...

hanya dia diminda ku...




Tahukah dia?.......

Sedarkah dia?........

Ingatkah dia?........

Rindukah dia?........

Sayangkah dia?........



Menjadi mainan Minda ku.....


inikah sayang?.....

inikah Cinta?.....


Bukan jawapan yang ku harapkan...


Mengertilah , hargailah...cukup memadai....


Ku percaya pada suratan....

Andainya dia milik ku..tetap kembali.....

Bagiku...dia telah memiliki satu ruang ...


-Ruang hati ku-












14 February 2010

14 February 2010



maaf ... izinkn aku menulis....

Tarikh apa ini? Bagi aku sama saja dengan tarikh-tarikh yang lain. Tiada beza, cuma mungkin angka itu saje yang akan berubah-ubah.

" ... da boleh terima antara kite tiada apa yang special bagi e..... " katamu pada tarikh ini..

Nape ya pada tarikh ini.. kerana aku tidak mengucapkan sesuatu padamu... kerana aku tidak menghiraukan tarikh ini... kerana aku sememangnya tidak mengendahkan sama sekali tarikh ini... Tapi aku faham maksudmu itu... dan aku memang tidak pernah sekali pun untuk meletakkan tarikh ini sebagai satu tarikh yang istimewa untuk menyambutnya. Apalagi untuk mengucapkan nya pada sesiapa...




Kerana bagi aku...

" Aku ingat kamu selalu

Aku rindu kamu setiap hari

Aku sayang kamu sentiasa

Dan cinta aku ada dalam hati ini... "




Tapi bagi kamu ....

Aku tidak menganggap kamu istimewa di sebabkan aku tidak mengucapkannya pada tarikh ini. Adilkah begitu? Mungkin cara kita tak sama..

Andai tarikh ini juga menyaksikan ikatan antara kita terlerai, aku pasrah. Mungkin ini bayaran yang aku harus terima.... Bukan sekali kamu mengatakannya, tapi kerap kali...

Maaf .. Bukan aku tak sayang, bukan aku tak cinta.... demi kasih sayang aku undur diri untuk kebaikan dirimu.

Friday, February 5, 2010

True Love's Kiss


~ : When you meet the someone who was meant for you
Before two can become one there is something we must do

~ : There is something sweeter everybody needs
I've been dreaming of a true love's kiss
And a prince I'm hoping comes with this
That's what brings everaftering so happy
And that's the reason we need lips so much
Four lips are the only things that touch
So to spend a life of endless bliss
Just find who you love through true love's kiss

(Shes been dreaming of a true love's kiss)
And a prince she's hoping comes with this
That's what brings everaftering so happy
And that's the reason we need lips so much
Four lips are the only things that touch

~ : So to spend a life of endless bliss
Just find who you love through true love's kiss

@ : You're the fairest maid I've ever met
You were made...

~ : ...to finish your duet
~ n @ : And in years to come we'll reminisce
@ : How we came to love
~ : And grow and grow love

Since first we knew love through true love's kiss

Thursday, February 4, 2010

Somebody To Love, To Love Somebody


Can anybody find me somebody to love?
Each morning I get up
Take a look in the mirror and cry
To Love Somebody
There's a light
A certain kind of light
That never shone on me
I want my life to be lived with you
Lived with you
There's a way everybody say
To do each and every little thing
But what does it bring
If I ain't got you, ain't got faith ?
You don't know what it's like, baby
You don't know what it's like
To love somebody
To love somebody
The way I love you
In my brain
I see your face again
I know my frame of mind
You ain't got to be so blind
And I'm blind, so, so, so very blind
I'm a man, can't you see
What I am
I live and I breathe for you
But what good does it do
If I ain't got you, ain't got faith ?

Wednesday, February 3, 2010

Lost Love

~ i'am not the one you miss most,
i'am not the one you love at ~
Real loss only occurs when you lose something that you love more than yourself.
It's a horrible thing to see your lost love walk past you with another girl, and it's the worst thing to know that you made a mistake in letting him go.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never meet.


Saturday, January 9, 2010

Lovely Friend

You make 10 friends
Laugh with 9
Meet 8 of them
talk to 7
Celebrate with 6
Share secret with 5
Trust 4
Cry with 3
Take help of 2
But Never forget 1 like me
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
U say 'run'
i ask 'how far'
U say 'swim'
i ask 'how deep'
U say 'jump'
i ask 'how high'
But you say 'go away'
i'll say 'no way'