MY OUTWORLD ~ is all my life ~ MY OUTWORLD

Thursday, November 25, 2010

abis daaa ...

abis dah ...
smua dah abis ...

yeayy dah abis exam..lega ..
berjaya juga abiskan paper walaupun hati entah kemana, fikiran lagi lah entah melayang kemana-mana ...

tapi saya selalu kata, awak sentiasa ada sebelah saya beri saya perangsang, beri saya semangat untuk teruskan study saya.. walaupun hakikatnya semua itu .....

... dan selepas ini saya berjanji pada diri saya, TIDAK akan ada walau setitis airmata saya mengalir disebabkan awak ... AAAAA mungkin kah ..


mama kata... saya perlu kuat, perlu tabah. Yer mama, saya akan jadi sekuat mama. Terima kasih mama kerana memahami hati dan perasaan saya .. Dan saya juga berjanji dengan mama saya tidak akan mengulangi perkara 'bodoh' itu lagi. Saya tak mahu mama bersusah hati di sebabkan saya....


Mama tau kan hati anak mama seorang nie.... "sayang mama" ..

No comments:

Post a Comment