MY OUTWORLD ~ is all my life ~ MY OUTWORLD

Wednesday, April 14, 2010

Aku Lebih Tahu



Ku tahu kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu asyik fikirkan dirimu
Bukan nak mendabik dada tapi.. AAAA

- Teruk kan aku... sibuk² jer , lebih² sendiri.. sedangkan kau wat x tahu jer... kekekeke wat malu aku jer. Suka hati kau lah nak wat apa pun, nape aku susah² nak marah ke, nak jeles ke, nak geyammmmmmmmm ke... kan kan kan...

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia

- Iskk³ bnyk rahsia yg aku tak tahu, tp lam diam dapat gak aku tau sikit² ..

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

- Erk! hehehe susahkan nak percaya C.i.n.t.a.

No comments:

Post a Comment