MY OUTWORLD ~ is all my life ~ MY OUTWORLD

Monday, July 5, 2010

Kenapa?

Maafkan saya awak ... saya guna 'outworld' ni .. Saya tak tahu pada siapa saya hendak luahkan rasa saya sekarang ini.. Hendak saja saya coretkan semuanya di sini, tapi saya maklum, awak tidak mahu lagi mendengar apa² lagi dari saya .....

Selalu saya bertanya pada diri saya .. kenapa saya.. kenapa saya?

Terima kasih awak... awak banyak mengajar saya erti dewasa. Awak mengajar saya mengenali diri saya sendiri. Dan saya sedar kini siapa diri saya...

.....awak .. setiap kali saya 'cuba' merajuk...awak juga akan merajuk atau mendiamkan diri. (saya tak pastilah sama ada awak benar² merajuk atau sebaliknya) . Dan akhirnya, semua permasalahan akan berbalik pada diri saya. Diri saya yang segala punca ... Ermmm tak mengapalah..kalau itu hakikatnya. Memang semua salah saya ...

* kau tersenyum, ku tersenyum .... senyumlah dari hati *

... andai hari esok masih ada lagi...

No comments:

Post a Comment