MY OUTWORLD ~ is all my life ~ MY OUTWORLD

Monday, October 21, 2013

~ ~ Hari Ais Krim ~ ~

Teringin ke atau tanpa sebab hari ni nak makan ais krim. Tamak beli bukan satu tapi lihat la nie, berapa yang saya beli. Saya nak makan seorang. Masa menulis ni saya sedang makan ais krim yang coklat tu. Kekekeke sempat tu berposing dulu tapi dah kena gigit... tengok jer yer, kalau terasa nak makan ais krim juga beli lah sendiri. Ermmm agak-agak habis ke saya makan semua ais krim ni.. Tak pe kan, nanti malam boleh makan lagi, tapi kena lah sembunyi kan dari budak kecik yang ada kat rumah nie... 


MELTING

Cooler than ice cream.. and warmer than the sun. Dumb hearts get broken just like china cups. The language of love has left me broken on the rocks.



No comments:

Post a Comment